Inedita shaormerie a fost deschisă, sâmbătă, în Piața Libertății din Timișoara. Aici, lipia este înlocuită cu o clătită pufoasă, carnea cu ciocolată răzuită ca la kebab, cartofii prăjiți cu fructe precum căpșuni, kiwi sau banane, iar sosurile cu frișcă și diferite topping-uri. Rezultatul este un choco-kebab delicios.
Ideea de afaceri este unică în Timișoara și i-a venit lui Ionuț Gheorghescu, un tânăr în vârstă de 19 ani care a terminat liceul în acest an. În prezent, Ionuț este student la Facultatea de Economie și de Administrare a Afacerilor din cadrul Universității de Vest din Timișoara și spune că întreaga investiție se ridică la suma de 20.000 de euro.
„Am căutat pe Internet o idee nouă de afacere și am descoperit din greșeală asta, mi s-a părut foarte interesantă. Am început cu un buget de 10.000 de euro, deoarece am dorit să merg pe insule comerciale, în mall-uri, dar până la urmă am ajuns să amenajez un spațiu, care m-a făcut să dublez investiția. Părinții mei au dorit să-mi cumpere o mașină și am decis să nu o cumpăr, ci să-i investesc în această afacere, pentru că visul meu e să nu lucrez pentru alții”, a declarat corespondentului MEDIAFAX, Ionuț Gheorghescu.
Pentru început, în cadrul Choco-Kebab-ului deschis în Piața Libertății din Timișoara lucrează doi angajați. Ionuț Gheorghescu crede că acest concept va prinde la public pentru că este nou.
„E un concept nou și se asociază cu shaorma. Eu cred că o să prindă la public, e ceva nou și oamenii sunt curioși la început să vadă și, dacă este bun, clar o să revină. O shaorma dulce standard conține fructe, ciocolată, topping-uri, zahăr pudră. Avem și variante mai speciale, cu Nuttela, Bounty, diferite creme, unt de arahide. Noi mergem pe conceptul ca clientul să-și facă kebab-ul cu ceea ce dorește”, explică Ionuț Gheorghescu.
În ceea ce privește prețurile, un kebab dulce standard costă 13,50 lei, iar pentru fiecare ingredient în plus, clientul plătește 0,50 bani.